ZWROT zamówionego towaru

  1. MASZ AŻ 30 DNI NA ZWROT NIEUŻYWANEGO TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY.
    Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumenta oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia przed upływem ww. terminu.
  2. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, konsument jest obowiązany odesłać towar niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument powinien zwrócić towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, z zastrzeżeniem zdania pierwszego, jaki otrzymał od sprzedającego. W szczególności powinien dołączyć wszelkie otrzymane wraz z towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania, itp. dokumenty, a także oryginalne opakowanie również wtedy, gdy zostało usunięte w ramach wykonywania zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną.
  3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru zwrot nie zostanie uznany.
  4. Zwrot zapłaconej przez konsumenta kwoty zostanie dokonany przelewem na wskazany przez niego konto bankowe w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania przez Sklep pisemnego oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.
  5. Koszt odesłania towaru od konsumenta do Sklepu nie podlega zwrotowi.
  6. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych na koszt adresata lub za pobraniem. 
Jak skorzystać z darmowego zwrotu w Paczkomat® InPost?
Wybierz stronę szybkiezwroty.pl
1. Na stronie www.szybkiezwroty.pl
wybierz sklep internetowy Soczewkowo
Wypełnij formularz
2. Wypełnij formularz
zwrotu na stronie
Poczekaj na potwierdzenie
3. Poczekaj na potwierdzenie
ze strony sklepu
Odbierz kod nadania
4. Odbierz kod nadania SMS/EMAIL
dzięki któremu nadasz paczkę w paczkomacie
Przygotuj paczkę do wysyłki
5. Przygotuj paczkę do wysyłki
na kartonie umieść kod nadania
Nadaj paczkę w paczkomacie
6. Nadaj paczkę w paczkomacie
podaj otrzymany wcześniej kod

POBIERZ I WYDRUKUJ FORMULARZ ZWROTU
(formularz otrzymałeś również wydrukowany w przesyłce z zakupiony produktem)

REKLAMACJE zamówionego towaru

  1. NA WSZYSTKIE PRODUKTY OTRZYMUJESZ ROCZNĄ GWARANCJĘ. NIE MUSISZ MIEĆ PARAGONU.
    Wszystkie nasze produkty objęte są roczną gwarancją. W przypadku stwierdzenia wady prosimy  o przesłanie produktu wraz z paragonem (nie jest on jednak konieczny) oraz formularza reklamacyjnego  listem poleconym na adres Spółki wraz z opisem wady zawierającym numer zamówienia. Prosimy również o podanie adresu, na który mamy odesłać towar.
  2. Reklamacje są rozpatrywane wyłącznie w przypadku, gdy przesłane produkty można poddać ekspertyzie.
    Warunkiem przyjęcia soczewek do ekspertyzy jest ich zabezpieczenie przed wyschnięciem. Soczewki powinny być przesłane zanurzone w płynie w pojemniku na soczewki w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem w trakcie przesyłki.
  3. W przypadku negatywnie rozpatrzonej reklamacji produkty zostaną przesłane do Klienta wyłącznie na jego życzenie.
  4. Okres rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 (czternaście) dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem.
  5. Reklamowane produkty należy przesłać  wraz z wypełnionym formularzem na adres siedziby Spółki, tj.
    Avenir Medical Poland Sp. z o.o., 
    ul. Kościuszki 40, 
    55-011 Siechnice

POBIERZ I WYDRUKUJ FORMULARZ REKLAMACJI PRODUKTU